piątek, 10 grudnia 2010

Metamorfoza - jula.981208

Ocena postaci :
Kiedy zobaczyłam komu mam robić metamorfozę, trochę się zasmuciłam ponieważ masz mało par spodni, tylko 2 pary długich, z których jedne to pumpy  . . . Dlatego wybrałam te czarne. Dodałam do tego fajny top do którego znalazłam buty pod kolor a do tego dałam fajne bransoletki, które wymieniłam z inną którą miałaś na ręku. Wcześniej Doll wyglądała dosyć dziwnie, ponieważ do sukienki którą miałaś na sobie nie pasowała ta torebka. Buty były takie sobie, a gdy zobaczyłam że na metce pisze " Barbie " to od razu się zniechęciłam. ogólna ocena, niestety 2/5 : (
Makijaż i dodatki:
makijaż był dokładny, ładny ale chyba zbyt mocny. Fryzura była fajne, zobaczyłam że nie jesteś superstar więc jej nie zmieniałam na inną ale zmieniłam kolor. Makijaż bez zmian jeśli chodzi o oczy. jedynie zmyłam szminkę, aby nie tworzyć niepotrzebnych kontrastów ; )  Co do kolczyków to były one brzydkie. Chciałam założyć e srebrne serduszka ale, jak je założyłam było one na włosach co źle wyglądało. Dlatego zamiast kolczyków, założyłam naszyjnik, który fajnie się układa a szyi. Zrezygnowałam także z opaski, ale za to dałam kokardkę z niej na bok grzywki. Mam nadzieję ze Ci się spodoba, czekam na opinię, a moja ocena makijażu 4/5 :)

w sumie 6/10, nie jest żle ;)

2 komentarze:

.Na100latka. pisze...

nom nie jest źle ale nawet fajnie:D

kolorova1998 pisze...

nie wiedziałam czy Ci się spodoba ale warto próbować :**